reklama

Moja skúsenosť s hraním CGs (Computer Games)

Vidieť sedieť niekoho 10 -12 hodín pred počítačom hraním nejakej hry nie je problém. Ja si poviem: „to by som neurobil.“ Ale urobil som to. Môžem to porovnať s dobrou knihou. Ľahnem si večer do postele a čítam. Ešte jednu kapitolu, a ešte jednu ... Zrazu zistím že je pol piatej ráno a ležím u toho rovnakých 7 hodín. Kde je rozdiel? Rozdiel nie je.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Aj takto to môže dopadnúť ...
Aj takto to môže dopadnúť ... (zdroj: Barnát)

Iba som pochopil, že dokážem stráviť rovnaký počet hodín red alertom, need for speed underground-om a podobne. Nehanbím sa za to, ale ani sa tým nikde nechválim (dnes už človek naozaj nikdy nevie čo môže a čo nemôže povedať). Väčšinou ale posedím hodinku a vypnem to, rovnako ako keď čítam knihu.

Takže si myslím že som v pohode. Aspoň zatiaľ sa ma to nejako nedotýka a nikto sa preto na mňa nepozerá ako na zjav. Mám to ako pridruženú zábavu a relax.

Juraj Karáčoň

Juraj Karáčoň

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som student grafického designu a informatiky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu